dimarts, 8 de gener del 2008

Una bona impressió


Avui crec haver causat una bona impressió a un botiguer; perquè després de l'entrevista que hem mantingut, m'ha encarregat que li portés una caixa de cada, per començar a vendre'n al seu establiment. Alimentació Codina, de la paça Bonanova. He presentat el projecte, el vi amb un enfoc quotidià, de qualitat, i després de la prova de foc, el tast del vi que portava com a mostra, s'ha produït un diàleg fluït i generós, de part dels senyors Codina, que m'han cantat els elogis de l'àrea de Tarragona com a productora tradicional de vins de qualitat, i han considerat el nostre esforç per oferir un producte modern, pràctic i ben fet, tant des del punt de vista del propi vi com des del punt de vista del disseny. Amb un gest afable que agraeixo, el senyor Miquel Codina m'ha explicat que el Marqués de Cáceres, i els Kellog's, varen introduir-se massivament (ell ho degué viure) després que la família reial espanyola aparegués a la televisió consumint-ne. M'ho ha explicat per donar-me idees promocionals. Si arribés el cas, seríem adictes a la monarquia, val a dir-ho. Jo també he tingut una molt bona impressió dels senyors Codina que, quan marxava, encara m'han fet notar que el gust de la garnatxa els rondava per la boca.