dijous, 2 d’octubre del 2008
vendre és difícil
"vendre és difícil, i vendre bé encara més". És una lliçó que m'han donat avui, per mirar de millorar la gestió amb els clients i, en conseqüència, incrementar el rendiment de la nostra feina. I per això, per aconseguir que els nostres clients facin un esforç adicional, perquè a més de comprar-nos el producte ens permetin cobrar-los-el a través d'un rebut domiciliat, per exemple, hauran de reconèixer l'interès comercial del vi A PUNT. D'això se'n diu increment de valor.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
4 comentaris:
Oriol,
Ja està tot OK a la web www.debatdevi.cat, el debat també està penjat, i la del Bort sense errors. Ja em diràs què et sembla.
Ja ho he vist, i hi faré algun comentari.
Per cert; acabo d'arribar. He passat pel Penedès a veure un amic meu que coneixes i ens hem begut una ampolla de cava rosat COSSETÀNIA, que potser també coneixes.
jajaja! M'imagino qui és l'amic que coneixem i si, aquest cava rosat també el conec!
I felicitats, trobo que estàs inspirat amb tantes entrades al blog!
Hi estiic posant tot el que em passa pel cap, sobretot el que té un "enfoc a consumidor final".
Publica un comentari a l'entrada