divendres, 24 d’octubre del 2008

perplexitat

Què creuíeu d'una afirmació com la que he entomat avui: "els bons clients estan lluny d'internet"? i ni hi escriuen ni hi busquen res [qui m'ho ha dit feia referència a la gastronomia i a la capacitat del públic per apreciar-ne la qualitat adequadament].

3 comentaris:

Guillermo Padró ha dit...

Crec sincerament que qui hagi fet aquest comentari no hi deu navegar gaire per la xarxa. Des de l'aparicó d'internet, el món de la comunicació s'ha revolucionat, i el món del vi no s'ha quedat enrere. Com a consumidor no hi ha hagut cap altre millor moment que aquest, donat que tenim una infinita llista de possibilitats a on triar i remenar. Com a persona del vi, venedor o productor, és la millor forma de tenir el vi a l'abast de tothom.
Finalment, vull trencar una llança en favor de la gent jove, que sí utilitza internet. No sería aquesta una forma d'atreure a la gent jove cap al món del vi?

Blog De Vinis ha dit...

Doncs jo crec que la xarxa no és un tema d'edat, sinó de disposició mental i de ganes de descobrir. Internet ha convertit, també, el món del vi i de la seva comunació en un fenòmen impressionant, potser per aquí menys...però als EUA, a Itàlia, és increïble com circula la informació i com se la llegeix la gent.
Aquí, com gairebé sempre, anem enrera. La persona que et va fer el comentari viu en un món, el seu, però NO viu al món.
Salut
Joan

Arnau Pérez de Tudela ha dit...

Estic d'acord amb els comentaris que s'han fet sobre la xarxa, però hi voldria afegir un parell d'elements:
1) què entén, qui afirma, per "bon client". És possible que parli des del seu "petit" món, on aquell/s que ell considera un/s bon/s client/s, en el seu cas no consulten internet.
2) O potser està defensant la seva parcel·la de poder pel que fa al coneixement (el que ell té), i paral·lelament defensa la seva forma de gestionar i sobreviure en el negoci.
Un client amb internet, si en sap fer ús, és un client molt més informat, amb més coneixements; i potser això no li interessa al venedor.