La setmana passada varem fer una degustació a la Xarcuteria HOM del número 79 del carrer Provença de Barcelona. Va ser, per nosaltres, com una presentació del vi A PUNT a l'Esquerra de l'Eixample. Hi tenim pocs punts de venda, encara, en aquest barri, i aquest establiment és emblemàtic, perquè inaugurat el 1.948 pel Maties Hom, ha esdevingut una referència, i avui està regentat per dues de les filles del fundador.
L'acollida fou molt bona: la clientela de la botiga es refia de les noves ofertes. I aquesta setmana hi tornarem, dijous, demà, i dissabte. És un esforç inicial per donar a conèixer el producte entre la parròquia, una empenta que ens permet accedir al consumidor i presentar-nos. Hem de pensar que el nostre vi és, sobretot, un gran desconegut (el projecte que ens anima ve sense gaire recursos pel que fa a comunicació i ha de convèncer per ell mateix). A sobre, la primera impressió d'un vi empaquetat amb cartó acostuma a ser poc favorable... Per tot plegat, les sessions de tast o degustacions, com volgueu dir-ne, són una gran oportunitat. El producte té moltes bondats (primer el vi, una selecció que pretén l'exelència i de la que estem molt contents; després l'envàs, molt extès a França i a Europa en general per la comoditat que representa disposar d'una quantitat important de vi a casa, obert, sense haver de patir per la seva conservació, perquè, envasat al buit, manté les propietats organolèptiques de manera òptima durant setmanes; i el preu, un factor important per impulsar el consum de vi de qualitat, un preu d'entre 9 i 10 €uros, que representa poc més de 2 €uros per ampolla de tres quarts de litre) i en les degustacions és on tenim l'oportunitat per explicar-les.
La Xarcuteria HOM és un d'aquests llocs en els quals aquest procés s'acompleix de manera satisfactòria i nosaltres, amb el vi A PUNT, hi hem estat ben rebuts i ho agraïm.
dimecres, 1 d’octubre del 2008
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada