dijous, 2 d’octubre del 2008

vendre és difícil

"vendre és difícil, i vendre bé encara més". És una lliçó que m'han donat avui, per mirar de millorar la gestió amb els clients i, en conseqüència, incrementar el rendiment de la nostra feina. I per això, per aconseguir que els nostres clients facin un esforç adicional, perquè a més de comprar-nos el producte ens permetin cobrar-los-el a través d'un rebut domiciliat, per exemple, hauran de reconèixer l'interès comercial del vi A PUNT. D'això se'n diu increment de valor.

4 comentaris:

Gemma Urgell ha dit...

Oriol,
Ja està tot OK a la web www.debatdevi.cat, el debat també està penjat, i la del Bort sense errors. Ja em diràs què et sembla.

Oriol Pérez de Tudela ha dit...

Ja ho he vist, i hi faré algun comentari.
Per cert; acabo d'arribar. He passat pel Penedès a veure un amic meu que coneixes i ens hem begut una ampolla de cava rosat COSSETÀNIA, que potser també coneixes.

Gemma Urgell ha dit...

jajaja! M'imagino qui és l'amic que coneixem i si, aquest cava rosat també el conec!
I felicitats, trobo que estàs inspirat amb tantes entrades al blog!

Oriol Pérez de Tudela ha dit...

Hi estiic posant tot el que em passa pel cap, sobretot el que té un "enfoc a consumidor final".