dijous, 27 de març del 2008

La festa d'espai bici

(fotos Marina Orozco)

A la festa d'aniversari d'espai bici vàrem servir prop de 60 litres de vi, entre blanc i negre, entre SINE i QUA, entre la Terra Alta i el Montsant.

Amb aquests cinc anys d'activitat, aquest establiment del número 63 del carrer Bruc de Barcelona s'ha consolidat en el lideratge del comerç de la bicicleta urbana. L'ordre, la garantia i el compromís confereixen un to seriós a la seva activitat. Sota el lideratge del Miguel i el David, aquesta seriositat es transmet a un equip i finalment al públic. La bicicleta, en aquest marc professional, adquireix valor (conquereix espais més enllà de l'oci, on el rigor i el nivell d'exigència acostuma a ser inferior), i espai bici ha treballat molt en aquesta direcció. Es nota i, de fet, la festa d'aniversari coincidia amb el reconeixement de l'Ajuntament pel seu dinamisme comercial.

I, però, quin és el vincle entre el vi A Punt i espai bici? Per què vàrem oferir el vi de la festa d'aniversari d'espai bici?

Amb en Miguel, el responsable d'aquest establiment que cada dia està ocupant un lloc més decisiu en el catàleg comercial de l'Eixample, fa dos anys que ens coneixem. Un bon dia vaig anar-hi a raure, em van donar confiança i vaig comprar-los una bicicleta, que s'ha convertit en una eina bàsica de la meva mobilitat (sense entrar en detalls, vaig amb una plegable que s'adapta immillorablement bé a les meves necessitats). I així va començar una relació que, donat el meu caràcter i el del Miguel ha donat molt de sí i, en definitiva, ens ha conduït a un desig de colaboració.
En aquest marc de relació, la idea de participar en l'aniversari d'espai bici em va fer il·lusió, i paral·lelament, ens oferia la possibilitat de donar a conèixer el nostre producte a un públic nombrós i modern en els costums (usuaris de la bicicleta urbana de qualitat) amb el qual em sento identificat. Amb aquestes premises, quan el Miguel m'ho va proposar vaig tenir-ho molt clar, i vaig expressar el meu interès per participar-hi.


La festa, en la qual es va presentar la nova bicicleta plegable mora bike de factoria barcelonina i en la qual espai bici ha participat, innovadora en el mecanisme de plegat, amb un joc d'engranatges únic que li donen solidesa i simplicitat a la vegada, va acollir un gran nombre d'amics i clients (prop de 250 persones) convertint l'establiment en una improvisada sala de festes.

Insisteixo en el goig que em produí veure el desacomplexament amb el qual es consumiren prop de 60 litres de vi, amb total naturalitat, donant al vi A Punt un paper destacat en aquesta festa.