dimecres, 7 de maig del 2008

Hem anat a esmorzar a Can Ravell



(fotos Bernat Pérez de Tudela)

Dijous passat vaig anar a esmorzar a Can Ravell. M'agradaria anar-hi cada dia. L'ambient d'aquest establiment és absolutament desitjable: un espai confortable, d'estil popular, i amb un servei pensat per fer-ne un punt de trobada d'experiències singulars. Hi vaig anar a fer un esmorzar - reunió per conèixer un agent comercial que treballa amb vins espanyols per al mercat anglès, principalment. L'elecció del lloc de la reunió, que recomano calurosament, em serví per il·lustrar sobre el terreny a aquest importador anglo-saxó l'estil dels nostres punts de venda: establiments per a un públic que valora la qualitat dels productes i del servei, i que sovint busca consell en els professionals del comerç. Perquè tal com em digué un dia el propi senyor Ravell "la gent se'n fia". I per sorpresa meva, el meu agent m'ho ratificà, perquè fou la seva senyora la que havia adquirit un dels nostres envasos del vi A Punt al Ferran, un establiment de xarcuteria selecta, i li havia fet conèixer. Aquesta coincidència ens donava una clau per interpretar l'èxit de la bona acollida del producte, d'un producte que tot i perseguir l'exelència, és un desconegut, que requereix d'un canal compromès, que en parli i el recomani. I això és el que busquem, un punt de venda que expliqui els beneficis de la nostra proposta.

Gràcies a tots.